Consilierii locali săceleni au aprobat câteva criterii ce trebuiesc indeplinite atunci când un teren privat cu destinatie de drum ajunge in proprietatea Primăriei Municipiului Săcele.
Astfel, s-au stabilit condițiile de trecere, în proprietatea publică a Municipiului Săcele, a terenurilor private, cu destinația de drum, dupa cum urmează:
- Se vor respecta condițiile impuse pentru propunerile de drumuri, prin documentațiile de urbanism aprobate și vizate spre neschimbare;
- Se va depune extrasul de carte funciară pentru imobilul-teren care formează obiectul donației/renunțării, conform documentațiilor de urbanism aprobate;
- Se va depune ridicarea topografica in sistem de coordonate Stereo 70, intocmita, semnata si stampilata de un expert topograf autorizat ANCPI;
- Se va depune proces-verbal de trasare al imobilului-teren, intocmit, semnat si stampilat de un expert topograf autorizat ANCPI, încheiat între proprietar şi un reprezentant al Primăriei Municipiului Sacele;
- Se va depune actul de donație/declarația de renunțare, în formă autentică, de către proprietari, în original;
De ce este nevoie de o trecere in domeniul public?
Arterele aflate în afara domeniului public nu beneficiază de programele de întreţinere sau salubrizare, deşi cetăţenii plătesc taxe şi impozite la primărie.
Mai mult decât atât, principalii provideri de utilităti nu acceptă să extindă reţelele pe artere ce nu aparţin domeniului public.
Dacă îți place să fii bine informat, te așteptăm în cea mai mare și activă comunitate online din Săcele pe pagina Saceleanul.ro și pe grupul Orașul Săcele.