Administratia municipiului aduce la cunoștință faptul că cererile privind lemnele de foc acordate către populație contra-cost pentru anul 2025, se vor putea depune la sediul Primăriei Municipiului Săcele, Camera nr. 13, începând cu data de 08.01.2025 și până la data de 31.03.2025, în conformitate cu H.C.L. nr. 246/2017.
Cererile tipizate se pot regăsi atât la sediul Primăriei Municipiului Săcele, cât și încărcate pe site-ul instituției www.municipiulsacele.ro , în secțiunea Anunțuri.
Cererile vor fi însoțite de următoarele documente:
· Copie C.I./B.I.
· Copie adeverință de coșărit (nu mai veche de 2 ani);
· Copie factură de utilități pe numele subsemnatului, la adresa pentru care se solicită materialul lemnos (exceptând factura de telefon mobil), cu o vechime de maxim 3 luni.
Pentru persoanele care nu au posibilitatea de a depune cererile fizic, la sediul primăriei pentru înregistrare, vă comunicăm faptul că acestea se pot transmite scanate, împreună cu restul documentelor prin email, la următoarea adresă: [email protected] , cu următoarele mențiuni:
· cererile transmise prin email, se vor înregistra în ultima parte a programului de lucru.
· cererile transmise după ora 16:00, sau în zilele nelucrătoare, vor fi înregistrate la finalul următoarei zile lucrătoare.
Mai citește și despre: Caz disperat la Săcele, municipiul condus de un primar fără suflet: Mamă scoasă abuziv de pe lista de însoțitorilor persoanelor cu dizabilități – Saceleanul
Nu rata și știrea despre: Spitalul Municipal Săcele: Durerea unui părinte, strigată în online. Acesta acuză condiții josnice la internare, atât pentru copil, cât și pentru părinte – Saceleanul
Dacă îți place să fii bine informat, te așteptăm în cea mai mare și activă comunitate online din Săcele pe pagina Saceleanul.ro și pe grupul Orașul Săcele.