Serviciul Public Salvamont vrea să își completeze schema de salvatori montani cu încă 3, pe lângă cei 10 existenți.
Astfel, până pe 25 iulie, cei interesați să practice această meseri își pot depune dosarele de înscriere la Centrul de Informații pentru Cetățeni (Masa 1) din cadrul Primăriei Brașov.
Una dintre cerințele obligatorii este ca potențialii candidați să aibă atestat de salvator montan, dar și o vechime în această merserie cuprinsă între 1 și 3 ani, în funcție de post, dar și să știe o limbă de ciruclație internațioală la nivel mediu.
Proba scrisă va fi pe 1 august. Cei 10 salvatori montani pe care îi are serviciul sunt unii cu experiență, cea mai mică experiență a unui salvator fiind de 6 ani, iar, în medie, aceștia intervin la 420 de acțiuni anual, în special pe timp de iarnă.
Serviciul Salvamont are la dispoziție toate dotările necesare pentru intervenții, de la ATV-uri sau snowmobile, la tărgi de vară și iarnă, schiuri sau echipamente pentru alpinism . Practic, ei pot interveni pe orice tip de teren
a precizat administratorul public al Brașovului, Miklos Gantz.
Nu în ultimul rând, tot în cadrul acestui serviciu, care s-a înființat din luna martie a acestui an (până atunci această activitate fiind în subordinea regiei Pădurilor Kronstadt), ar urma să fie angajat și un consilier juridic, dar și un inspector de specialitate în cadrul Serviciului Financiar, Juridic, Resurse Umane.
sursa: bizbrasov.ro
Dacă îți place să fii bine informat, te așteptăm în cea mai mare și activă comunitate online din Săcele pe pagina Saceleanul.ro și pe grupul Orașul Săcele.