Dan Șucu, investitorul MobExpert a avut ieri o iesire publica in care a spus că ”Estimăm că s-au cheltuit peste 50 de milioane de euro pe campania lui Călin Georgescu pe rețelele de socializare. Se bagă și 3 milioane de euro pe zi.”
Pe de alta parte, Georgescu a declarat 0 lei cheltuiți.
Dan Șucu, președintele Confederației Patronale Concordia, a declarat, după o întâlnire a oamenilor de afaceri cu Elena Lasconi, candidatul USR la alegerile prezidențiale, că autoritățile române trebuie să divulge ce se întâmplă în spatele campaniei lui Călin Georgescu. Potrivit estimărilor făcute de oamenii de afaceri, pentru susținerea lui Georgescu pe rețelele de socializare, se cheltuiesc zilnic peste trei milioane, într-un mod netransparent.
Într-un demers fără precedent în România, asociațiile reprezentative ale oamenilor de afaceri și-au exprimat susținerea pentru un candidat la președinție, în cazul de față a Elenei Lasconi.
„Dacă vorbim acum de sprijinul financiar pentru finanațarea unei campanii electorale, eu, personal, ca și om de afaceri și majoritatea celor care sunt aici prezenți, noi lucrăm cu sute de mii de clienți. Mesajul nostru comercial ne străduim să ajungă cât mai eficient posibil și cât mai puțin alterat către sute de mii de oameni.
Cam ceea ce se întâmplă și în zona politică. Noi cunoaștem costurile normale de transmitere a peste 100 de milioane de postări într-o zi și estimăm că ce s-a cheltuit până acum depășește 50 de milioane de euro.
Dacă îți place să fii bine informat, te așteptăm în cea mai mare și activă comunitate online din Săcele pe pagina Saceleanul.ro și pe grupul Orașul Săcele.