Săceleni, pe 9 iunie 2024 putem să schimbam împreuna în bine municipiul nostru!
Fără o administrație moderna, schimbată în mod real, lucrurile vor stagna.
De aceea vă prezint principiile mele administrative și câteva dintre modernizările necesare asupra cărora mă voi concentra pe viitor ăn mandatul 2024-2028.
Respectul față de cetățean: Cetățenii sunt inima comunității!
În jurul lor și a nevoilor acestora se construiește actul administrativ Grija față de banul public și a modului în care acesta se cheltuie
Lucrări publice și investiții la prețul corect!
Votăm cu responsabilitate și urmărim cu atenție cum se efectuează lucrările
Concentrarea pe investiții
Susținere administrativă TOTALĂ pentru orice fel de investiție în Săcele și în județul Brașov: de stat sau privată!
Eficientizarea actului administrativ
Digitalizarea și modernizarea administrației va ajuta la o mai bună și mai rapidă reacție a autorităților în fața solicitărilor săcelenilor și a locuitorilor județului nostru.
Transparența decizională
Deciziile administrative vor fi explicate și argumentate astfel încât toți locuitorii să înțeleaga ‘’de ce’’! Nu lăsăm loc de interpretare!
Ce trebuie facut din perspectiva modernizarii REALE a administratiei de la Săcele?
- Refacere sitului Primăriei Săcele, cu PUZ-uri încarcate electronic, informații străzi, informații dezvoltare, etc
- Aplicație Civic Alert – alertă civică cu informații utile pentru cetățeni, inclusiv posibilitatea sesizării unei probleme administrative online
- Revizuirea circuitului intern al documentelor și digitalizarea acestuia
- Implementarea de terminale automate de introducere și soluționare cereri administrative
- Facilitarea obținerii unor avize în regim online
- Înregistrarea și prelucrarea solicitãrilor verbale, formulate telefonic
- Dezvoltarea programelor de audiențã online
- Reorganizarea spațiilor de lucru, astfel încât sã existe o distanțã de 1,5 m între birouri
- O sală nouă pentru ședințele de Consiliu Local
- Generalizarea semnãturii electronice
- Reglementarea unor forme de colaborare între instituții
- Achiziția de tehnologie care sã permitã lucrul de la distanțã
- Organizarea spațiului de lucru în așa fel încât într-o încãpere sã nu lucreze mai mult de 3 persoane
- Formalizarea schimbului de date între institutii, în format electronic
- Unificarea bazelor de date
- Obținerea de avize de cãtre instituția solicitantã, prin schimbul de date cu alte instituții
- Utilizarea semnãturii electronice și a corespondenței electronice în comunicarea cu cetãțenii
- Crearea unor servicii publice de asistențã la domiciliu pentru persoane aflate în dificultate
- Operaționalizarea serviciilor voluntare pentru situații de urgență
- Asigurarea de dotãri și echipamente pentru serviciile care gestioneazã situațiile de urgențã: pompieri voluntari și salvamont
COD AEP 21240015
Dacă îți place să fii bine informat, te așteptăm în cea mai mare și activă comunitate online din Săcele pe pagina Saceleanul.ro și pe grupul Orașul Săcele.