Angajăm: Manager de Proiect
Cerințe:
Studii superioare tehnice/în domeniul construcții/management;
Experiență minim 5-10 ani în lucrări de coordonare șantier/lucrări de instalații și construcții, finisaje și structură, management proiect;
Experiență în coordonare proiecte cu valoare minimă de 2 – 3 milioane euro;
Perseverență și spirit organizatoric, abilități de comunicare, capacitate de analiză și sinteză;
Cunoștințe de operare PC (inclusiv AUTOCAD);
În contact permanent cu noutățile în domeniul de activitate, piață locală, mediul de afaceri;
Permis de conducere cat. B.
Atribuții/Responsabilități:
Încadrare în bugetul și termenele aprobate de top managemet;
Urmărește proiectul, îl evaluează, urmărește oportunitatea de implementare în condițiile licitate;
Urmărește și verifică corespondentul dintre planuri/liste de cantități/teren;
Urmărește documentația licitată, în identificarea notelor de renunțare și/sau notelor de comandă suplimentară;
În baza bugetului aprobat de top management asigură contractarea și urmărirea subantreprizelor pe parcursul lucrărilor, până la finalul contractului;
Întocmește situațiile de lucrări lunare către beneficiarul final;
Verifică și validează situațiile de lucrări ale subcontractorilor în funcție de decontarea lunară și bugetul de bază;
Gestionează proiectul conform bugetului agreat;
Gestionează cash-flow- ul proiectelor și sincronizează încasările de la client cu plățile către furnizori;
Se asigură că toate documentele necesare pentru decontare îndeplinesc cerințele beneficiarului final;
Se asigură că toate documentele decontărilor sunt depuse în siguranță în societate;
Urmărește decontările antreprenorului general vs. cele ale subatreprenorilor în vederea încadrării în bugetele stabilite;
Urmărește/coordonează lucrări pe specialități, urmărește/coordonează subcontractanții în proiect;
Verifică/certifică corectitudinea execuției conform proiectelor și instrucțiunilor furnizorilor de materiale și sisteme;
Menține relația cu beneficiari/clienții, furnizorii și autoritățile;
Urmărește lucrările executate, în perioada de garanție;
Acționează conform prevederilor contractelor în cazul necesității de a interveni în garanție pe lucrările executate;
Urmărește interesele societății și le promovează;
Vă oferim:
Salariu în funcție de propriile performanțe;
Mașină de serviciu, laptop, telefon;
Tichete de masă sau diurnă;
Siguranță locului de muncă.
Detalii: https://bit.ly/3NsKiL5
Trimite CV-ul la adresa de e-mail: [email protected].
Dacă îți place să fii bine informat, te așteptăm în cea mai mare și activă comunitate online din Săcele pe pagina Saceleanul.ro și pe grupul Orașul Săcele.