Căutăm persoane pozitive, ordonate, foarte bine organizate, atente la detalii, comunicative, cu un simț ridicat al răspunderii și dornice de muncă 🙂
Responsabilități:
– Introducerea și prelucrarea datelor și informațiilor
– Administrarea corectă a documentelor electronice
– Operarea echipamentelor disponibile în vederea desfășurării activității firmei (imprimante, copiatoare, plottere, laminatoare, etc.)
– Verificarea și evidența consumabilelor pentru aparatele din dotare (imprimantă, plotter, copiator); anunțarea superiorului atunci când e nevoie de aprovizionare cu consumabile
– Gestionarea corectă a materiilor prime
Cerințe:
– Cunostințe de operare PC (nivel mediu)
– Studii medii sau superioare
– Abilităţi de comunicare, cooperare, simț estetic şi spirit de echipă
– Capacitatea de a lucra cu termene limită
Ofertă:
– Pachet salarial în conformitate cu experiența și responsabilitățile postului, la care se adaugă
bonuri de masă.
– Training intern de specialitate
– Posibilitate de avansare în cariera
– Șansă de dezvoltare în domeniul tiparului digital
Constituie un avantaj:
– Cunostințe în domeniul tiparului digital
– Editare text/imagine la orice nivel
– Corel Draw și/sau Adobe Photoshop, InDesign, Illustrator
Pentru a aplica la acest job vă rugăm trimiteți CV-ul Dvs. la [email protected] până în data de 15.02.2016.
Dacă îți place să fii bine informat, te așteptăm în cea mai mare și activă comunitate online din Săcele pe pagina Saceleanul.ro și pe grupul Orașul Săcele.