Pentru emiterea de autorizații de desfășurare a activităților comerciale este nevoie de completarea unei cereri de aprobare tip și depunerea ei la Poliția Locală Săcele, Compartimentul Inspecție Comercială, Parcări, Afișaj Stradal.
Cererea va trebui însoțită de următoarele documente:
- actul constitutiv(Statut), extras CF – de dată recentă – de la punctul de lucru, contract închiriere/ comodat / vânzare-cumpărare,
- certificatul de neurmărire fiscală ( se obține de la Serviciul Taxe și Impozite Săcele) – pentru punctul de lucru / sediu,
- schița de încadrare în zonă,
- certificatul de înregistrare în Registrul Comerțului,
- certificatul constatator (adresă punctul de lucru și cod CAEN corespunzător),
- acorduri/avize/autorizari/licente speciale specifice,
- autorizația de construire – schimbare de destinație, după caz ;
- contract de colaborare cu o firmă de pază și protecție sau contract de muncă a unei persoane din interiorul firmei care are atribuții în paza și protecția punctului de lucru, după caz;
- acordul notarial al vecinilor, după caz;
- contract salubritate – punct de lucru;
- copie CI al solicitantului.
Pentru prelungirea/vizarea autorizației de funcționare agenții economici vor trebui depune o cerere tip la Poliția Locală Săcele, Compartimentul Inspecție Comercială, Parcări, Afișaj Stradal, împreună cu acordul/autorizația, în original și dovada achitării taxei de prelungire a valabilității. Ambele cereri se găsesc la Compartimentul Inspecție Judiciară.
Dacă îți place să fii bine informat, te așteptăm în cea mai mare și activă comunitate online din Săcele pe pagina Saceleanul.ro și pe grupul Orașul Săcele.