Prima ninsoare, primele probleme cu orarul mijloacelor de transport în comun pe ruta Săcele-Braşov.
Iarna i-a luat prin surprindere pe cei de la Servicii Săcelene, iar călătorii au fost uitaţi din nou prin staţii aşa cum s-a mai întamplat şi anul trecut.
“Stăm în staţie de peste 35 de minute şi nu a venit niciun aubobuz”, scria pe Facebook o călătoare, în jurul orelor 9.00
Câteva fotografii surprinse de aceasta în staţia Elecroprecizia prezintă acest aspect trist al unui serviciu care este prestat fără calitate, exact atunci când este mai mare nevoie de el.
Pe site-ul celor de la Servicii Săcelene SRL se vorbeste de calităţile transportului în comun oferit printre care şi … ritmicitatea … definită mai jos ca fiind:
“Ritmicitatea transportului public de călători constă în repetarea regulată, pe o perioadă dată de timp, a aceleiaşi activităţi de transport public, mai precis intervalul de timp între un mijoc de transport şi altul pe acelaşi traseu. Ritmicitatea se stabileşte prin graficele de circulaţie şi se realizează prin asigurarea regularităţii circulaţiei, regularitate care implică tocmai respectarea cu stricteţe a acestor grafice de circulaţie”
Urmează comunicatele de presă ale Primăriei Săcele în care vom fi acuzaţi că manipulăm şi că de fapt, vedeţi voi, dragi săceleni, NU a fost nicio problemă.
foto M. Dudas Facebook
Dacă îți place să fii bine informat, te așteptăm în cea mai mare și activă comunitate online din Săcele pe pagina Saceleanul.ro și pe grupul Orașul Săcele.