Primăria Municipiului Săcele cu sediul în Săcele, judeţul Braşov, str. Piaţa Libertătii nr.17, organizează concurs/examen în vederea ocupării funcţiilor contractuale de execuţie vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Săcele de :
1) Inspector – Compartiment Activitati Sport, Turism -1 post
1) Condiţii de participare:
1.a) Condiţii generale de participare: candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.15 din Hotărârea nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice
2) Condiţii specifice de participare:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
Domeniu de studiu: Ştiinţe economice (Domeniul economic),Stiinte geografice (geografia turismului, turism si servicii)
-vechime în muncă minim 5 ani
a) Durata timpului de muncă: 8ore /zi cu respectarea duratei normale a timpului de muncă de 40/ore pe săptămână,
b) Incheierea contractului individual de muncă se va face pe perioadă nedeterminată
c) Calendarul de desfășurare a concursului/examenului:
1) Depunere dosare de înscriere: în perioada 12.03.2024 și pană la data limită 25.03.2024, ora 15.30;
2) selecţia dosarelor – în termen de 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor ;
3) probă scrisa în data de 03.04.2024 la ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Săcele
4) proba interviu se va susține ulterior probei practice la sediul Primăriei Municipiului Săcele
Nota: După afişarea rezultatelor obţinute, dupa caz la selecţia dosarelor de înscriere, proba practica şi interviu, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie la compartimentul resurse umane, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului, dupa caz la selecţia dosarelor, la afişărea rezultatului probei practice şi al interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
BIBLIOGRAFIE Pentru concursul organizat in vederea ocuparii functiei contractuale de Inspector la COMPARTIMENTUL ACTIVIATI SPORT TURISM –
- Constituţia României, republicată;
- Cap. II, Titlul III ale părții a VI din Ordonanţă de Urgenţă nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare;
- ORDONANŢA GUVERNULUI nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- LEGEA nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- LEGEA nr.319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare
- ORDIN nr. 2.409/3.501/2020 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea, funcţionarea, rolul, atribuţiile, acreditarea şi reacreditarea centrelor naţionale şi locale de informare şi promovare turistică
- HOTĂRÂRE nr. 20 din 11 ianuarie 2012 privind aprobarea Programului multianual de marketing şi promovare turistică şi a Programului multianual de dezvoltare a destinaţiilor, formelor şi produselor turistice cu modificarile si completarile ulterioare
- ORDONANŢĂ nr. 58 din 21 august 1998 privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de turism în România cu modificarile si completarile ulterioare;
2) Inspector – Cantina de Ajutor Social -1 post
a) Condiţii de participare:
1) Condiţii generale de participare: candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.15 din Hotărârea nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice
2) Condiţii specifice de participare:
– studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat
– vechime în muncă minim 5 ani
b) Durata timpului de muncă: 8ore /zi cu respectarea duratei normale a timpului de muncă de 40/ore pe săptămână,
c) Incheierea contractului individual de muncă se va face pe perioadă nedeterminată
d) Calendarul de desfășurare a concursului/examenului:
1) Depunere dosare de înscriere: în perioada 12.03.2024 și pană la data limită 25.03.2024, ora 15.30;
2) selecţia dosarelor – în termen de 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor ;
3) probă scrisa în data de 03.04.2024 la ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Săcele
4) proba interviu se va susține ulterior probei practice la sediul Primăriei Municipiului Săcele
Nota: După afişarea rezultatelor obţinute, dupa caz la selecţia dosarelor de înscriere, proba practica şi interviu, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie la compartimentul resurse umane, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului, dupa caz la selecţia dosarelor, la afişărea rezultatului probei practice şi al interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
Conform prevederilor art.35 alin.1 din Hotărârea nr.1336/2022, pentru înscrierea la concurs/examen candidaţii vor prezenta un dosar plic care va conţine următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar; documentul poate fi inlocuit cu declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, cu obligaţia pentru candidatul declarat admis la selecţia dosarelor de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului ;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii – în original
h) curriculum vitae, model comun european.
BIBLIOGRAFIE
Pentru concursul organizat în vederea ocuparii functiei contractuale vacante de Inspector la Cantina de Ajutor Social
- Constituţia României, republicată,
- Cap. II din Titlul III ale părții a VI din Ordonanţă de Urgenţă nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare
- ORDONANŢA GUVERNULUI nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- LEGEA nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- LEGEA nr.319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare
- LEGEA nr.53/2003– Codul Muncii, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare
- 7. LEGEA 208 /1997 privind cantinele de ajutor social
Dosarele de înscriere se depun la sediul Primăriei Municipiului Săcele, mun. Săcele, str. Piata Libertății nr. 17, Compartimentul Resurse Umane în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anuntului în perioada 12.03.2024 și pană la data limită 25.03.2024, ora 15.30.
Relaţii suplimentare se poate obţine de la tel. 0268 276 164-int. 105 Comp. Resurse Umane, avizierul instituţiei şi site-ul Primăriei Municipiului Săcele.
Bibliografia și tematica pentru postul pentru care se organizează concursul/examenul sunt anexate prezentei
Dacă îți place să fii bine informat, te așteptăm în cea mai mare și activă comunitate online din Săcele pe pagina Saceleanul.ro și pe grupul Orașul Săcele.