PRIMĂRIA MUNICIPIULUI SĂCELE, județul BRAŞOV, publică anunțul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante în baza art. VII din OUG nr. 115/2023 – alin.(4) și art. VII alin. (7)/XI din OUG 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ cu modificările și completările ulterioare. Vezi AICI totate detaliile, Bibliografie, Condiții de paarticipare.
PRIMARIA MUNICIPIULUI SACELE, judetul BRA§OV, publica anuntul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcpi publice de execute vacante in baza art.
VII din OUG nr. 115/2023 – alin.(4) si art. VII alin. (7)/XI din OUG 121/2023 pentru modificarea si completarea Codului administrate cu modificarile si completarile ulterioare
Data de publicare a anuntului: 17.12.2024
Functia publica scoasa la concurs:
- Inspector, clasa III, grad profesional superior din cadrul Comp. Urbanism -Directia Arhitect Sef – ID.549397
Data, ora si locul desfasurarii probei scrise 21.01.2025 10:00, primaria municipiului sacele Perioada de depunere a dosarelor 17.12.2024-08.01.2025
Perioada selectie dosare concurs: in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor.
Perioada depunere contestatie la selectie: in termen de cel mult 24 de ore de la data afi§arii rezultatului selecpei dosarelor.
Perioada solutionare contestatii la selectie: in termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestapilor.
Conditii de participare
Pentru Inspector – 549397 – Clasa I, Grad superior, Comp. Urbanism -Directia Arhitect Sef Studii de specialitate pentru ocuparea postului
- studii universitare de licen^a absolvite cu diploma de licen^a sau echivalenta in domeniile urbanismului, arhitecturii si constructiilor
Vechime minima in specialitatea studiilor 7 ani Durata timp de munca: 8h/zi – 40h/saptamana
BIBLIOGRAFIE PENTRU OCUPAREA POSTULUI VACANT DE INSPECTOR, GRAD PROFESIONAL SUPERIOR DIN CADRUL COMP. URBANISM -DIRECTIA ARHITECT SEF
- Constitutia Romaniei republicata;
Cu tematica Conform Constitutiaei Romaniei republicata
- Partea I, partea a II -a, titlul I §i titlul II,partea a IV-a, titlul I si partea a VI- a, titlul I §i II din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare
Cu tematica Conform Partii I, partea a II -a, titlul I §i titlul II,partea a IV-a, titlul I si partea a VI- a, titlul I §i II din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare
- Ordonanta Guvernului nr.137/2000, privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
Cu tematica: Conform Ordonantei Guvernului nr.137/2000, privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr.202/2002, privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
Cu tematica : Conform Legii nr.202/2002, privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata cu modificarile si completarile ulterioare
- Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii constructor, republicata;
- Ordinul nr. 839/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50 din 1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de construct
- Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului §i urbanismul si Ordinul nr.233/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 350/2001 privind amenajarea teritoriului §i urbanismul;
- Legea nr. 10/1995 privind calitatea in construct republicata;
Atribulii stabilite in fi$a postului, precum $i alte date necesare desfa^urarii concursului
Asigurarea temeiului tehnic necesar emiterii autorizatiilor de construire/desfiintare, certificatelor de urbanism;
Verificarea operativa privind respectarea structurii si continutului documentatiilor depuse si restituirea dupa caz a documentatiilor necorespunzatoare(in termen de maxim 5 zile de la inregistrarea cererii); Intocmeste si evalueaza documentatiile specifice activitatii, respectand termenii legali si procesele, procedurile si regulamentele in vigoare. Aplica regulamentele locale de urbanism si reglementarile prevazute in documentatiile tehnice de urbanism si amenajarea teritoriului.
Analiza proiectului depus pentru autorizarea executarii lucrarilor, pentru conastatarea indeplinirii tuturor cerintelor si conditiilor urbanistice impuse prin certificatul de urbanism precum si a conditiilor cuprinse in avizele obtinute de solicitant;
Redactarea si prezentarea pentru semnare a certificatelor de urbanism si autorizatiilor de construire/desfiintare;
Gestioneaza si actualizeaza nomenclatorul stradal verifica respectarea proiectului tehnic in vederea eliberarii certificatului de urbanism de dare in folosinta definitiva;atribuie sau actualizeaza la cererea numere stradale
Participa si pregateste sedintele stabilite conform activitatii.
Intocmeste rapoarte pe care le inainteaza Comisiei de Urbanism, apoi Consiliului Local spre analiza si dezbatere, intocmeste proiecte de hotarare privind aprobare PUD, PUZ, precum si pentru alte activitati care tin de compartiment, redacteaza hotararile de consiliu local aferente compartimentului;
Participa la toate activitatile organizate de primarie in domeniul de activitate
Tine evidenta corespondentei repartizate si o indosariaza conform legii arhivarii dupa solutionarea in termen a acesteia;
Asigura implementarea procedurilor de lucru / fi§elor de proces aferente activitatii pe care o desfa§oara;
Urmare§te modul de soluponare a materialelor primite spre rezolvare;
Conpnutul dosarului de concurs si modalitatea de inscriere la concurs
Dosarul de concurs conpne, in mod obligatoriu:
- formularul de inscriere prevazut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare prin raportare la art. VII din OUG nr. 121/2023;
- copia carpi de identitate;
- copia actului doveditor emis de autoritaple competente, in cazul in care a intervenit schimbarea numelui consemnat in certificatul de na§tere;
- copia carnetului de munca §i/sau a adeverinCei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca §i in specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deCinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, dupa caz;
- copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor §i altor documente care atesta efectuarea unor specializari §i perfecCionari sau deCinerea unor competence specifice, dupa caz;
- copia adeverinCei care atesta starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior demararii etapei de selecCie de catre medicul de familie al candidatului, §i a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluari psihologice organizate prin intermediul unita^ilor specializate acreditate in condiciile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
- cazierul judiciar;
- declaraCia pe propria raspundere, prin completarea rubricii corespunzatoare din formularul de inscriere, sau adeverinCa care sa ateste lipsa calitaCii de lucrator al SecuritaCii sau colaborator al acesteia, in condiCiile prevazute de legislaCia specifica;
- declaraCia pe propria raspundere, prin completarea rubricii corespunzatoare din formularul de inscriere, privind faptul ca, in ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituita sau nu i- a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare.
Pentru funcCiile publice de conducere, dosarul de concurs include §i copia diplomei de master in domeniul administraCiei publice, management sau in specialitatea studiilor necesare ocuparii funcCiei publice sau a diplomei echivalente conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023, cu modificarile §i completarile ulterioare.
Cazierul judiciar poate fi inlocuit cu o declaraCie pe propria raspundere prin completarea rubricii corespunzatoare din formularul de inscriere. In acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilitaCii §i care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informaCiilor direct de la autoritatea sau instituCia publica competenta are obligaCia sa completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfa§urarii etapei de selecCie, dar nu mai tarziu de data §i ora organizarii interviului, sub sancCiunea neemiterii actului administrativ de numire in funcCia publica. In situaCia in care, la inscrierea la concurs, candidatul solicita expres preluarea informaCiilor direct de la autoritatea sau instituCia publica competenta, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita potrivit legii §i procedurii aprobate la nivel instituCional.
Conform dispozitiilor art. VII alin. (15) din OUG nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare, modelul orientativ al adeverinCei eliberate de angajator pentru perioada lucrata care atesta vechimea in munca §i in specialitatea studiilor este prevazut la art. 137 lit. e) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de inscriere la concurs
Potrivit dispozitiilor art. VII alin. (17) din OUG nr. 121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de catre candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite in format electronic, la adresa de e- mail indicata de autoritatea sau instituCia publica in anunCul de concurs. Dosarelor de concurs transmise de candidaCi la adresa de e-mail indicata de autoritatea sau instituCia publica in anunCul de concurs dupa terminarea programului de lucru al autoritaCii sau instituCiei publice, dar in
perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie numar de inregistrare in ziua lucratoare urmatoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus in termen.
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun in copie, cu obligaCia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, pana cel tarziu la data desfa§urarii probei interviului, sub sancCiunea neemiterii actului administrativ de numire in funcCia publica in cazul promovarii concursului.
Conditii de ocupare a unei functii publice potrivit art. 465 din Codul administrativ
- Poate ocupa o funcCie publica persoana care indepline§te urmatoarele condiCii:
- are cetaCenia romana §i domiciliul in Romania;
- cunoa§te limba romana, scris §i vorbit;
- are varsta de minimum 18 ani impliniCi;
- are capacitate deplina de exerciCiu;
- este apt din punct de vedere medical §i psihologic sa exercite o funcCie publica. Atestarea starii de sanatate se face pe baza de examen medical de specialitate, de catre medicul de familie, respectiv pe baza de evaluare psihologica organizata prin intermediul unitaplor specializate acreditate in condipile legii;
- indepline§te condipile de studii §i vechime in specialitate prevazute de lege pentru ocuparea funcjiei publice -( conform anuntului de concurs);
- dovede§te prin certificat sau, dupa caz, prin alt tip de document absolvirea unei perfecponari sau specializari stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcpi publice;
g indice 1) are cuno§tinje teoretice in domeniul tehnologiei informapei, nivel utilizator incepator; (nu se aplica funcpilor publice vacante §i temporar vacante care se ocupa prin concurs organizat in condipile prevazute la art. VII §i art. XV din OUG nr. 121/2023)
g indice 2) indepline§te condijia de ocupare a postului referitoare la objinerea unui aviz sau a unei autorizapi, in condipile legii, in situajia in care pentru funcjia publica respectiva este prevazuta ca obligatorie aceasta condijie de ocupare a postului, justificata de indeplinirea unor atribupi care necesita un astfel de aviz sau autorizajie;
- nu a fost condamnata pentru savar§irea unei infracpuni contra umanitapi, contra statului sau contra autoritapi, infrac^iuni de corupjie sau de serviciu, infracpuni care impiedica infaptuirea justipei, infrac^iuni de fals ori a unei infracpuni savar§ite cu intenjie care ar face- o incompatibila cu exercitarea funcjiei publice, cu excepjia situajiei in care a intervenit reabilitarea, amnistia post- condamnatorie sau dezincriminare a faptei;
- nu le- a fost interzis dreptul de a ocupa o funcjie publica sau de a exercita profesia ori activitatea in executarea careia a savar§it fapta, prin hotarare judecatoreasca definitiva, in condipile legii;
- nu a fost destituita/t dintr- o funcjie publica sau nu i- a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 3 ani;
- nu a fost lucrator al Securitapi sau colaborator al acesteia, in condipile prevazute de legislajia specifica;
- i s-a aplicat una dintre modalitaple de ocupare a funcpilor publice prevazute la art. 466 alin. (2).
- Condijia de ocupare a funcjiei publice prevazuta la alin. (1) lit. g2) se indepline§te in termenele §i condipile prevazute de legislajia specifica.
- Pentru ocuparea funcpilor publice de conducere, candidajii trebuie sa fie absolvenji cu diploma ai studiilor universitare de master in domeniul administrajiei publice, management sau in specialitatea studiilor necesare ocuparii funcjiei publice sau cu diploma echivalenta conform prevederilor art. 57 alin. (2)din Legea nr. 199/2023.
Nota:
Relajii suplimentare privind conjinutul dosarului de inscriere se poate objine de la avizierul institupei §i de pe site-ul Primariei Municipiului Sacele (condijiile de participare §i bibliografia se vor afi§a la sediul §i pe site-ul Primariei Municipiului Sacele : [email protected] Datele de contact tel.0268/276164 int.105, sau 0786115503: [email protected] Afisat in data de 17.12.2024 ora 10.00
Dacă îți place să fii bine informat, te așteptăm în cea mai mare și activă comunitate online din Săcele pe pagina Saceleanul.ro și pe grupul Orașul Săcele.