Guvernul a aprobat în mai 2017 un Proiect de lege privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și administrarea condominiilor, ce va urma să abroge cadrul legal actual constituit de Legea nr. 230/2007.
Documentul a ajuns recent în Parlament și a intrat efectiv în procedura obișnuită de legiferare, urmând să fie votat întâi de către senatori și apoi de către deputați.
După intrarea în vigoare a propunerii legislative, persoanele fizice care sunt atestate în momentul de față să fie administrator de bloc vor putea să-și păstreze funcția numai dacă vor obține un certificat de calificare profesională.
Concret, administratorii vor avea la dispoziție o perioadă de 12 luni de la intrarea în vigoare a proiectului, conform avocatnet.ro
Administratorii vor avea nevoie neapărat de anumite acte pentru a deține această funcție, după cum urmează:
- un atestat emis de primarul localității;
- un certificat de calificare profesională obținut în conformitate cu legislația în vigoare privind formarea profesională a adulților;
- cazierul judiciar care să ateste că persoana în cauză n-a suferit nicio condamnare, prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă, pentru o infracțiune de natură economico-financiară;
- dovada poliței de asigurare de răspundere civilă profesională.
Mai multe informatii pe http://www.avocatnet.ro
Dacă îți place să fii bine informat, te așteptăm în cea mai mare și activă comunitate online din Săcele pe pagina Saceleanul.ro și pe grupul Orașul Săcele.