Home / Spitalul Municipal Săcele angajează consilier Serviciul de Management al Calităţii Serviciilor de Sănătate

Spitalul Municipal Săcele angajează consilier Serviciul de Management al Calităţii Serviciilor de Sănătate

Spitalul Municipal Săcele, cu sediul în Municipiul Săcele, Str. Oituz nr. 54, Județul Brașov, in conformitate cu prevederile H.G Nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea , dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, OUG 1470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea si promovarea in functii, grade si trepte profesionale a personalului contractual din unitatile sanitare publice din sectorul sanitar, cu modificările  şi completările ulterioare organizeaza:

CONCURS

Pentru ocuparea postului vacant corespunzator functiei contractuale vacante :

  • 1 post contractual vacant Consilier Gradul I (S);

* Serviciul de Management al Calităţii Serviciilor de Sanatate;

* Contract individual de munca – perioada nedeterminata;

* Program de lucru: 8 ore/zi, 40 ore/saptamana.

Condiţiile generale de participare sunt cele prevăzute cu prevederile H.G Nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea , dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, OUG 1470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea si promovarea in functii, grade si trepte profesionale a personalului contractual din unitatile sanitare publice din sectorul sanitar, cu modificările  şi completările ulterioare.

Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/28.10.2022:

  1. a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
  2. b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  5. e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  6. f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  7. g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
  8. h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului de personal contractual Consilier Gradul I (S), sunt:

– diplomă de licenţă în specialitate, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul juridic ;

– 3 ani şi 6 luni vechime în exercitarea profesiei ;

– Perfecționări (specializări): conform conf. art.17 alin (1) lit.a^2) din Legea nr.185/2017), program de formare în domeniul managementului calității în sănătate recunoscut de A.N.M.C.S.(programul poate fi absolvit în maximum un an de la data încadrării în cadrul structurii) .

Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:

1) Formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;

2) Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

3) Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

4) Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;

5) Copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

6) Certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

7) Certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

8) Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

9) Curriculum vitae, model comun european.

10) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice.

Dosarele de participare la concurs se depun in perioada 23.08.2024-05.09.2024, la Compartimentul Resurse Umane din Spitalul Municipal Săcele, Str. Oituz nr. 54, Municipiul Săcele,  Județul Brașov.

Dacă îți place să fii bine informat, te așteptăm în cea mai mare și activă comunitate online din Săcele pe pagina Saceleanul.ro și pe grupul Orașul Săcele.

Farmacia Precizia