Săptămâna trecută conducerea Spitalului Municipal Săcele a dat startul seriei de întrebări despre cât de mulțumiți sunt pacientii de serviciile oferite.
Prima întrebare adresată a fost “Ați înțeles informațiile primite de la asistente despre cum decurge tratamentul/îngrijirea dumneavoastră?” iar feedback-ul obținut de la pacienții spitalului a fost unul pozitiv.
Din cele 216 răspunsuri oferite, 73% au fost de mulțumit și foarte mulțumit, mai precis 10% și 63%.
Au existat și persoane mai puțin satisfăcute de modalitatea în care a decurs îngrijirea și tratamentul, 17% din totalul celor 216 răspunsuri.
“Nu vrem fețe triste” scrie pe pagina de Facebook administrația Spitalului Municipal Săcele, declarându-și astfel intenția de a îmbunătății serviciile și feedback-ul obținut de la pacienți.
Asta deorece, spun aceștia, gradul de satisfacție al pacientului reflectă, de cele mai multe ori, realitatea.
Dacă îți place să fii bine informat, te așteptăm în cea mai mare și activă comunitate online din Săcele pe pagina Saceleanul.ro și pe grupul Orașul Săcele.