Fără a ne dori să producem vreun prejudiciu de imagine vreunei afaceri din România, postăm acest mesaj primit pe adresa [email protected] în speranța că cei aflați în culpă vor înțelege că și comunitățile mici merită respectul de a avea acces la produse de calitate, aflate în perioada de garanție!
“Stimata (redactie) SACELEANUL.RO doresc sa împărtășesc experiența mea de ieri ca si client ocazional al cunoscutului lanț de magazine (…)
Asa ca ieri dupa masă (n.r. 3 iunie 2019) imi faceam lejer cumpărăturile in orasul meu Săcele.
Aflându-ma la raionul de legume și fructe, “descopar” cu stupoare ca o vânătă mare era pe jumatate alterată, un săculeț cu ceapa era mucegăita, iar o caserola de rosii avea musculite si de asemeni mucegai!
Cum e posibil sa vedem noi clientii, asa ceva pe raft?!
In numele tuturor clientilor vreau respect, iar responsabilii de magazin sa isi faca datoria asa cum trebuie.
Doresc sa afle toti clientii si sa procedeze la fel, dar si marketul respectiv sa afle pentru a lua măsuri.
MULȚUMESC. NUMELE MEU L(…)”
Conform email si foto primite la adresa [email protected]
Dacă îți place să fii bine informat, te așteptăm în cea mai mare și activă comunitate online din Săcele pe pagina Saceleanul.ro și pe grupul Orașul Săcele.